Gammal t-shirt blir Ny



Tänkte slänga in ett litet tips på en enkel makeover :P
Hittade en toookgammal crocker t-shirt igår när jag rensade en skrotgarderob 
& jag kände inte riktigt att jag vela slänga den så jag klippte av en bit på ärmarna och rullade upp dom
och klippte även bort sömmen rund halsen så att halsen blev lite större.
Jag låter de vara sådär "sönderklippt" då jag tycker att de är snyggare än att sy, iaf såhär på en t-shirt
de brukar rulla upp sig lite snyggt sådär där man har klippt efter att man tvättat dom :)
Känner man att man vill de så kan man ju klippa den kortare i midjan också,
snyggt till jeansshorts i vår/sommar
:)


Från de ena till de andra så var de ca 50 pers "mer än vanligt" som kikade förbi på bloggen igår, kuul,
undrar just hur alla hittade hit ?! :)


Kommentarer
Postat av: Bella

jag följer ju numera! :)

KRAM

2011-03-09 @ 20:47:37
URL: http://isabellsundell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0