Jag har vunnit - IGEN !!

För typ tre veckor sen satte jag mig i 10 min och va med i några tävlingar på olika bloggar 
som jag gjorde sist då jag vann tängerna & för 2 veckor sen fick jag mail om jag vunnit ett hemligt klädpaket värde minst 600 kr till William i en tävling, lyyyyyyyycka, gud va kul de är att vinna :P haha.
Jag har alltid sagt: jag vinner aaaaaldrig, men då har jag inte varit med åh tävlat heller,
lite svårt att vinna då :P
Så ni som "aldrig heller vinner", in och tävla med er, plötsligt händer de :P haha

Dehär fick vi iaf hem idag, vinsten, som kommer från Småstjärnor, supersnygga plagg !!




Kommentarer
Postat av: Sara

åh va kul :) jag tycker de flesta tävlingar går ut på att man ska göra inlägg i sin blogg o då blir de så fullt med sånt bara :) men ibland är jag med

2011-03-08 @ 14:31:07
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0