Skinnjackan Påå



Nu jäklar imig har alla vårjackor åkt fram, ihii !! :P
De har ju varit suuperskönt idag, var lixom + 4 när jag åkte från jobbet vid 17.3o ungefär !!

William har fått vara hemma med pappa idag, dom ska tydligen vara hemma 48 timmar efter sista spyan
& William spydde nämligen där på natten (som jag fasade för), vid o2.3o ungefär.
Så vi fick tvätta unge och sängkläder & sen somnade han imellan oss vid o3.3o tiden
 och sov faktiskt med oss tills på morgonen vid o6.3o, kooors i taket, de va mysigt, händer ju aldrig annars! :)

Efter jobbet idag åkte jag åh köpte pizza, fy vad vi köper utemat känns de som,
har blivit flera gånger i månaden, förut var de max 1 gång i månaden, inte OK!
William var iaf öööööverlycklig när jag kom hem med pizza.
PIIIIIIIIISSAAAAA skrek han och blev helt lyrisk, efter varje tugga så kom det även ett: mmh, nam nam :P haha
Jag åt dock aaaaldeless för mkt och är fortfarande spyfärdig, tvi !!


Happ, imorgon väntar Badhus, Bowling, Mat och Utgång.
Ärligt så är jag inte jättetaggad, räcker lixom med en helg lite då och då,
två helger är lite mer än jag klarar av :P haha 
Meeen jag kan ju blii taggad, får hoppas på de så att jag inte sitter åh jäspar kl 22.oo :P hehe.


Kommentarer
Postat av: Rodeny

får jag lägga snoppen i din jackficka?

2011-03-04 @ 21:14:40
Postat av: Jag

Ja men ELLERHUR!!! Hahaha, jag förstod att du skulle tycka om det:D

2011-03-04 @ 21:36:40
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jag har inte vågat använa min än..



Du, det skulle va supersnällt om du ville hjälpa mig att vinna den här tävlkingen genom att själv vara med o tävla här: http://linassverigeresa.se/c/4211 :)

2011-03-04 @ 23:20:03
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sara

ja, jag såg nått om att åka till thailand bland dina kommentarer, kann de stämma? :)

2011-03-04 @ 23:53:34
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0