Blogkeen

 

Jag fick ett mail förra veckan utav en tjej som undrade om jag vela bli medlem i Blogkeen
& isf som "tack för de" få en liten gåva från Depend
& detta ovan är paketet som kom hem till mig,
lösögonfransar med lite glitter i, nagellack & mintpastiller :)
In åh kika om det "erbjudandet" fortfarande finns vettja, 
de var ett visst antal paket som dom skulle skicka ut, dom kanske inte har skickat ut alla ! :)


Blogkeen verkar faktiskt vara en riktigt bra variant utav Bloglovin 
som man kan "koppla" till facebook bla. 
Så ni som vill samla alla era favoritbloggar på ett och samma ställe
utan att behöva gå in på alla ihopp om att dom uppdaterat flera gånger om dagen - skaffa Blogkeen . .
eller bloglovin, jag har båda två :P

Vill ni följa min blogg med någon utav dessa så finns de "knappar" att klicka sig vidare på 
på vänster sida i sidospalten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0