Feather Dress



Dålig bild. Men denna beställde jag från Nelly.com innan helgen
ihopp om att jag skulle ha fått den innan idag, hade velat haft den ikväll men den kom inte igår lr i måndags
så den kommer förmodligen komma idag och jag kommer inte hinna hem för att hämta den, GRÅÅT :(
Jag har haft juust den klänningen på bevakning i min storlek i flera månader
& äntligen hann jag klicka hem den och hade ju såå gärna velat haft den ikväll.
Men men . .

Jag har som tur är ett ess i ärmen då jag köpte mig en ny kjol på Gina Tricot häromdagen
så jag ööverlever väl men liite synd är de ju !! :P


Förövrigt har jag gått och varit nervös över om konserten skulle bli av eller inte,
Rihanna ställde ju in i Malmö i måndags då hon blev sjuk men nu verkar iaf konserten bli av,
JIHOO, 14.10 rullar vi mot stockholm, jag och sis, ska bli tokroligt !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0