Grattis Mjärg ;)



(de blev visst inga roligare bilder än dessa ;P )

Idag fyller Marcus 29 år, Grattis babe, hipp hipp hurra !! ;)

W kom in till oss o6.oo imorse & vela kolla på bolliboo,
men tack vare att det var så mörkt ute lyckades jag lura han att han var tvungen att sova lite till
och tametusan så somnade han om !! Haha, Sällsynt vill jag lova ;P
Sen vaknade jag o6.55, 25 min innan jag hade ställt klockan & klev upp, de händer aaaaldrig,
jag sover iin i de sista jämt & snoozar järna en sisådär 10 ggr :P
Så jag smööög ur sängen och tassade in i köket,
tände ljus och bakade scones, för att lyxa till de lite på födelsedagen :)
Det hinns inte med någon födelsedagsfika lr tårta alls så han fick scones istället :P haha.
Sen dukade jag fram frukosten innan jag gick och väckte grabbarna som sov sov sov :)

M fick en parfym som han gått och sniffat på bra länge (carolina herrera) & en verktygstavla
så att han kan få någon ordning i garaget :P


Hoppas att ni haft en bra dag trots kylen (uuusch va kallt det är !! ).
Ska ska jag strax krypa till kojs, klockan ringer före o6.oo imorgon, tvi !!

Nattinatti ! :)


Kommentarer
Postat av: stina

skönt du är tillbaka :)

jag halkade in på den här bloggen för ett tag sen och tycker den är väldigt mysig :)

vart kommer de fina ljusstakarna från?

2011-11-17 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0