Allt för min syster - Världens sorgligaste film



Jag tror att jag nämnt detta förut men jag gör de igen !
Dehär måste utav tvekar vara VÄRLDENS sorgligaste film !!
Jag har gråtit hysteriskt från början till slut både gångerna som jag sett den, usch, usch, usch !!

Jag vet inte bannemig inte om jag vill rekommendera den lr inte :P
De är en riktigt bra och gripande film men den är samtidigt så fruktansvärd !

W vaknade till igår i slutet utav filmen, då jag var som mest förstörd och snörvlig utav allt grinande
så jag gick in till honom, sen vela jag inte gå därifrån, jag låg där & tittade på honom tills jag somnade.
De värsta med sånahär filmer tycker jag, är att jag blir så fruktansvärt rädd
att något liknande skulle hända mitt barn, så rädd för hur man någonsin ska kunna fortsätta leva !?
& det bästa är att man inser och verkligen verkligen uppskattar vad man har !!

Ni som har sett den förstår nog precis vad jag menar ?!


Kommentarer
Postat av: Fia

Förstår dig precis! Hoppas aldrig någonsin att man behöver uppleva nå dylikt.

2011-10-23 @ 21:57:15
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Mamma till E

Hej.

Jo, samma här jag vet inte hur många näsdukar som blev blöta av alla tårar. Det är en hemsk men ändå fin film. Det skulle vara en mardröm o behöva gå igenom något liknande.

Ha en bra vecka.

Va rädd om er.

2011-10-24 @ 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0