Dag/kväll 1 - Tällberg

 
 






Här ovan har ni en härlig blandning utav dag/kväll 1 korten :P
Vi kom till Tällberg runt halv 5 på fredag eftermiddag och då hade vi "fritt" fram till 19.oo.
HERREGUD vilket vackert ställe !!!! Jag vela bo i vartenda hus jag såg !! och läget . . ja ni ser ju !!! :)
19.oo samlades vi för 5 rätters middag, riktigt trevligt och gott !
Dock hade jag börjat dricka för tidigt och när jag gör de får jag knappt i mig nå mat
vilket även brukar sluta med att man blir lite lätt på pickalurven sådär :P hehe

Efter maten hittade vi på en kille som spelade piano och sjöng
vi skakade rumpan och sjöng hysteriskt tills jag vek av runt tolvtiden,
det är iiiinte vanligt att jag är bland dom första att gå och lägga mig kan jag säga men då var jag de :P
När jag vet att jag ska upp tidigt (vi skulle samlas o8.3o på lördag morgon)
så är de fan inte värt att röja hela natten lång :P
Börjar jag bli gammal och förnuftig tro ?? ;P haha.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, det är så himla fint i Tällberg. Vi hade våran bal där, på Dalecarlia:)

2011-10-18 @ 23:56:08
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: sara

jag tror att de va där jag o mamma va oxå förut :p va de lixom spa´t ner i en backe från hotellet?

2011-10-19 @ 19:13:12
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0