Härlig helg !!


(Linne - JC, Kjol - H&M, Väska - Second Hand, Skor - Nelly.com,)

Hallå Måndag ! :)

Jag har haft en kanon helg i tällberg, vi har bara fått gjort roliga saker, ätit gott & druckit gott,
kunde inte ha blivit bättre !! :)
Igår kom vi hem, i tid, strax före ett vilket kändes superskönt !
Marcus blev tvungen att åka och hjälpa mamma och Micke med båten
så att jag och W åkte hem till färdiglagad ugnspannkaka som stog i ugnen :D

Efter lunchen började vi göra iordning W´s rum så nu står sängen på plats
och W har inatt sovit sin första natt i sin växasäng ! :D
Det gick myyyycket bättre än förväntat då vi knappt behövde tjaffsa någonting
& han somnade snabbare än vi trott :P 
Imorse kom han intassande till oss lite försiktigt och sa: jag sovit klart nu ja mamma pappa :P
Kändes lite mysigare än att vakna utav att han står och gormar MAAAAAAAAAMMMA konstant
tills man hämtar honom :P haha.
Sen att klockan var o5,3o när han kom in till oss är en annan femma ;P

Jag ska slänga upp en massa kort från tällberg och berätta vad vi fick göra sen
men nu ska jag och W bada lite senn börjar jag jobba 11.oo :)

Hoppas att ni haft en kanonhelg !! :)


Kommentarer
Postat av: Nikita

Härligt å fixa i W:s rum :) kolla din mail också !

2011-10-17 @ 09:41:18
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0