VAB



Idag är jag hemma med sjuk W !
Lr just för tillfället så verkar han väl inte sådär toksjuk men inatt har han & vi varit vaken till och från hela natten
för han har varit kookhet & hostat, hostat, hostat ! :(
Inatt när han låg helt nerbäddad mellan oss sa han tom: jag fjyyyyser, två gånger.
Jag har aaaaaldrig hört att säga att han fryser, ungen är lixom svettig för jämnan :P

Vi får väl se om de är alvedonen som gör honom "frisk" nu lr om der bara var en släng utav feber
som försvann lika fort som den kom :P
Vi kan ju hoppas på de iaf :)

Vi ligger i våran säng och slöar, vi har knappt rört ett finger någon utav oss :P
Jag kanske skulle passa på att göra något vettigt ?!
Jag ska iaf rota fram något som vi kan äta till lunch :)

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0