Victorias Secret - Noir - Thumbs up beauty



Jag bara måste få tipsa om en sida som heter thumbsupbeauty 
där man bla kan köpa suuuupergoda body mist´s från Victorias Secret till bra pris !

Jag mailade till dom och frågade om dom hade lr skulle få in Noir tease
varpå jag fick svar utav en tjej som heter Therese som svarade att dom inte hade den.
Efter lite mailande erbjöd hon sig att skicka en Noir Love Me som var hennes egen till mig
så att jag skulle få lite smakprov, Gratis.
Jag fick tvinga på henne åtminstånde pengar för frakten som hon tillslut gick med på :P
När hon sen skulle skicka paketet mailade hon mig
att hon skickat med en extradoft (sexy little things NOIR) då pumpen på NOIR Love Me inte funkade.

Snacka om bra service !!!
Hon är även suupertrevlig och jag fick svar på mail jättesnabbt
+ att dofterna är heeelt UNDERBARA.


Därför vill jag vaarmt tipsa om just den webshopen!
Jag kommer garanterat handla nya dofter där i fortsättningen! :)
In och handla med er ;P


Kommentarer
Postat av: Thumbs Up Beauty

Sitter & Leer stort, Sofie!



Det är precis det du beskriver så fint i din blogg som Thumbs Up Beauty vill Stå för;



Upplevelsen av Lyx & Glädje över sitt köp och sist men inte minst få den Sanna Känslan av att varje Kvinna är Unik & Speciell.



Thumbs Up Beauty-Så Mycket Mer.



För VI ÄR SÅ MYCKET MER:)



Det gläder mig att du blev glad över dofterna!



Tack för att du handlade av mig och du är Hjärtligt Välkommen när än du vill!



Leendes Kramar,



Therese



2011-10-07 @ 14:51:05
Postat av: Malin

Åh, tack för tipset! Jag har beställt en Love Spell body mist nu! :-)



Kram

2011-10-09 @ 19:53:53
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0