Funkar ?

Dehär svaret fick jag från Blogg.se:

Hej!

Vi har fått höra att det är facebook-script, t.ex gillaknappar och liknande som inte fungerar med internet explorer. Detta är inte ovanligt eftersom att internet explorer är den sämsta och mest opålitliga webbläsare som finns idag då den inte läser in webbsidor som alla andra webbläsare såsom firefox, chrome, safari m.fl. Internet explorer har inte släppt en enda felfri version och det är olika fel i alla, därför är det oerhört svårt för webbdesignerns och IT-tekniker att programmera så att sidor och applikationer fungerar för IE.
Antingen får du uppmana andra att- och även själv använda t.ex mozilla firefox som är vanligast idag och som är snabbare och säkrare, eller så får du ta bort alla eventuella facebook-script.
Det är tyvärr ingenting som vi kan göra något åt eftersom att det är facebooks koder som strular mot hur internet explorer läser in dom.

MVH Carolina, blogg.se






Så jag tog bort "gillaknappen" men funderar också på att byta till firefox !

Funkar de för er nu ? :)


Kommentarer
Postat av: sara

yes, nu funkar det :) jag använder explorer o så ölänge de funkar så kommer jag fortsätta :)

2011-09-16 @ 13:02:59
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Yes nu funkar det igen :)

2011-09-16 @ 14:23:49
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kör med safari och har inte varit några problem alls för mig :)

2011-09-16 @ 16:06:43
Postat av: Anonym

vad roligt att din blogg fungerar igen ! tycker att din blogg är rolig/mysig att följa och tittar in med jämna mellanrum, och nu i några dagar har det inte alls funkat!



du har inte pysslat med något nu på senaste som du kan dela med dig utav? "små-projekt" gillas skarpt, och nu kliar de i mina fingrar att knåpa ihop något.. men jag har inte hittat något spännande knåpa-ihop-projekt... hjääälp ! haha



ha en trevlig helg !

2011-09-16 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0