Igår & Idag

Igår kom pappa och Alicia strax efter lunch :)
W fick hoppa över sovningen och istället packade vi med oss fika 
& begav oss till stadsparken för att släppa lös dom små :P hehe.



(Tjocktröja - H&M, Randig tröja - Köpt i Dublin, Byxor - Lindex, Mössa - Lager157)

Idag åkte vi för att möta upp Hanna, Elliot & lille Fabian i Valbo vid elva :)
Vi började med att äta lunch & inte långt efter lunchen somnade dom små i vagnarna
medan vi gick och strosade :)
Jag köpte lite kläder till W, en topp & träningskläder till mig sen hittade jag ett par beiga vardagsstövlar
(har leeeetat efter ett par beiga vardagsstövlar) som jag gillade jättemkt på Dinsko,
blev glaatt överraskad då jag fick 20% + 10% i rabatt.
20% har dom på hela sortimentet för medlemmar nu tydligen ( <-TIIIIIPS) 
& jag var inte medlem så jag gick med och då fick jag ytterligare 10 %,
så jag fick skorna för ca 360 kr, ihii, De kallar jag tuuur !! :D
Sen gick vi till Ikea där turen fortsatte :P
De enda jag plockade på mig var en matta till W´s rum (159 kr) 
& påvägen ut hängde juust den i fyndhörnan, det var ett utställningsexemplar , felfri för 95 kr :D

När vi kom hem tog vi en promenad med G ner till lekparken,
där W stannade åh grävde i 3 min innan han skulle gå vidare :P
Efter promenaden plockade jag lite och W lekte huuur snällt som helst, helt själv,
jag vågade knappt andas då jag var rädd att jag skulle förstöra hans "lekasjälvfrid" :P haha

Meeeen, efter att han kissade ner våran säng (!!) växte de fram en liten djävul i honom
helt från ingenstans.
Han repade med flit det nymålade bordet med sin plastkniv (gaaaaaaaah),
han slog 1000 ggr i torkskåpdörren, jävlades med Gordon, kastade grejer, jaaa, ni fattar galoppen :P

Tur att pappa kom hem inte allt för långt efter för då var W pappig ;)


Nuu sitter vi och låter maten smälta lite för här ska ätas chips och kollas på film :D

Hoppas att ni haft en kanondag & helg ! :)

(idag)



(Mössa - Lager157, Tröja - Åhlens, Jeans & Skor - H&M, Jacka - Tradera)


Kommentarer
Postat av: Sara

alltså dom där skorna är så snygga, köpte både vita o mörkblå till max säkert i vintras på rea i storlek 24, tog fram de vita när vi skulle till usa i slutet av mars o fick på honom dom, men sen har de nästan inte blivit använda.. tyckte ed va svåra att få på och han blev tokig när vi krånglade hela tiden :P kanske inte exakt lika era.. är de nå dragkedja eller så? så nu har jag ställt undan de i en låda med urväxta skor för de hade hunnit bli för små oxå :( snyggt när de blivit lite lortiga :)

2011-09-25 @ 21:00:17
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

ok.. ja jag tror de i 24 va ca 15cm invändigt o max fot är 14,5 så de skulle ju funka, men skitsvårt o få på dom.. får lixom bända upp dom i sen är de mjuka så de går lixom inte o trycka på dom riktit :( skitråkigt.. hoppas de kan finnas med dragkedja nästa år kanske :)

2011-09-25 @ 22:25:03
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0