Projekt ny säng - Williams rum

Jag håller på med projekt: Ny säng till W ! :)
Jag fick idén för 1 år sen ungefär när jag såg denhär bilden nedan på denhär bloggen.
Så vi har nu köpt en växasäng som jag bara ska plocka bort gavlarna på,
har även fått hem en spegeldörr som väntar på kapning :P
Håller på att slipa sidorna nu, ska ev måla dom imorgon tänkte jag :)
Den påminner ju om många sängar som man kan köpa på blocket men roligare att ha gjort den själv tycker jag allt ;)



I höst ska vi ju även påbörja projekt: Lekrum (nere) till W, allt krimskrams ska så flyttas ner
& tanken är att det ska vara ett relativt städat sovrum uppe med "så lite grejer i som möjligt" :P
Säng, byrå, ett skrivbord, lite snygg förvaring & inte så mkt mer
(får väl se hur snabbt dom planerana går i krasch :P ).
Nu när han börjar bli en stoor kille ska även det babyblåa bytas ut mot lite mörkare blå,
lite åt det marinblåa hållet
, är tanken :)

Köpte domhär sängkläderna till hans nya säng på Åhlens igår,
 & mattan nedan såg jag på ikea idag (159:-),
riktigt sugen att köpa den till sovrummet när lekrummet flyttats ner,
ångrar nästan att jag inte köpte den redan idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0