FLYGSTREJK ??!!!

Jag tror att jag smäller AAAAAAV !!
Fritidsresor (& flygbolaget) som vi ska åka med ska ev börja strejka den 14 feb 11.oo,
VI SKA ÅKA den 14 FEB, 15.30.
Jag känner för att gråta en skvätt ! ;(
Sist vi skulle flyga så avbokade apollo våran resan
för att dom inte fått in pengarna på 24 timmar
TROTS att jag hade betalat typ 1 min efter att vi bokade.
Vi fick då boka om och betala 1500 kr mer & va händer nu ?! Jag blir så matt !!

De är väl bara att hålla tummarna nu antar jag, wish us luck !!




Kommentarer
Postat av: ulrika

Men gud va trist o nervöst för er!!! Man känner att man befinner sig i en mardröm!! När vi skulle resa till Thailand första gången ställde de in resan eftersom det va strejk i Bangkok o vi skulle resa via där till Phuket. En vecka innan avresa - ungarna var helt bedrövade! Men det löste sig tack vare att vi hittade en annan resa men ännu en vecka senare till Krabi. Det trista va att vi bara fick pengarna tillbaks o ingen hjälp o hitta ny resa!

2012-02-03 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0