Hårt träningspass

Söndagens sockerkaka.
Tips till er som vill göra lite annorlunda.
Jag gjorde en vanlig sockerkaka, Men, jag bytte ut hälften utav sockret till farinsocker
& sen grovhackade jag ca 100-150 g ljus blockchoklad & hade i smeten !
Resultatet blev en lite maffigare kaka, riktigt god nybakt när chokladen i fortfarande är smält ;)



Gokväll Onsdag :)
Har precis fått W att somna efter 100 bortförklaringar, 4 bajsomgångar, 2 sagor,
varav 1 om en stor smörgås, ni kan ju föreställa er hur förjävla dålig den sagan blev :P haha
Nu sitter jag här medans jag småglottar på tv :)
Slutade jobbet halv 4 idag efter ett riktigt svettigt träningspass på sandbacka,
spinning & "militär träning, nånting", satans va jobbigt det vaar !! :P
Skönt efteråt dock. energi i massor, fanmig som inte tar mig iväg själv någon endaste gång !!


Åh vet ni ! Som det ser ut nu så kommer vi iaf med säkerhet komma iväg till Thailand den 14:e,
OM de blir strejk så kommer vi att få åka med ett annat flygbolag, kan bli andra tiden dock,
de har dom iaf sagt på radion idag såå det det känns kaanon !!
6 dagar kvar idag alltså, ihiiiiiiii :D

Hoppas att ni haft en toppendag ! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

jaha, men va skönt! tråkigt som sagt om man bestämt att åka iväg åsså blir de inget :(



nej, jag såg inga skålar alls jag.. o hittade faktiskt inget annat heller vad jag kommer ihåg :P köpte typ nån smörkniv o så.. hah. inge kul alls :( ett doftljus med "clean cotton" men de luktade inte så mkt som jag trott :(

2012-02-08 @ 21:37:36
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Lilli- I väntan på telning nr 2

haft några sega nattningar i några dagar igen här med... Nu var det allt möjligt- det sista var att hon spillde ut vatten i sängen (!) så det fick bytas... Fri kvälls tid = noll!

2012-02-08 @ 22:51:42
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0