Tips - Nelly - Skor



Imorgon min vänner så startar Members.com en kampanj med Nelly Shoes !!
Sist hade members en gryym kampanj med dom 
där massvis med dösnygga skor såldes för 99 kr paret.

Jag slog då till på dessa 4 par sist, undra vad för gobitar det kommer att finnas imorgon ;)




Som jag nämnt innan så kan ni som ännu inte är medlemmar få 50 kr i rabatt om ni blir inbjuden
(Skönt att slippa frakten ?! :)
så om ni skriver eran mailadress i en kommentar eller mail så kan jag bjuda in den som vill ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill!! :)

[email protected]



2012-02-10 @ 08:17:21
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: sara

ja så får jag oxå göra.. känns som vissa fransar lixom hamnat lite snett o pekar åt fel håll, men som du säger så kan jag leva med de! men jag pallar nog inte att ligga en gång till med den här magen :P men gärna efter bebis tittat ut så man slipper tänka på smink då :D

2012-02-10 @ 09:02:42
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Marri

Hej!



Har ett underbart bord till salu (Bud) för vardagsrum, som jag tror du skulle gilla. Det är vitt- one of a kind och vackert med en lantlig touch. Maila om intresse finns så ska jag skicka bilder!



(Lite fräckt att försöka sälja men vill gärna att bordet kommer till ett hem där det "sköts om")



God fortsättning

2012-02-10 @ 09:09:27
Postat av: sandra

Åh, jag vill absolut bli medlem :)

[email protected]

2012-02-10 @ 11:44:17
Postat av: bella

[email protected]

2012-02-10 @ 15:26:05
Postat av: Lilli- I väntan på telning nr 2

appropå tips, ellos har halva rea priset

2012-02-11 @ 22:59:23
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Mikey

50kr rabatt? Det får man även utan att bli medlem där, räcker med en rabattkod. :) Dessutom är inte 50kr så mycket på större beställningar, det finns en rabattkod för 10% rabatt. :)

2012-02-16 @ 14:57:44
URL: http://www.nelly-rabattkod.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0