Veckomatsedel - PMS



Har suttit och gjort matsedlar
fram tills vi åker till Thailand, varför gör jag aldrig de annars ?
Hur skönt som helst ju, är inte jag hemma kan M kolla på listan,
ta fram de som ska tillagas, kolla om allt finns hemma.
Slippa komma i sista sekunden och toktina något i micron
eller stå vaarje dag & säga "jaha, va ska vi äta idag då".
Ska försöka fortsätta med de framöver iaf :)


Japp, annars !?
Har PMS i vanlig ordning känns det som,
arg, trött, lättretlig, HUNGRIG & SUGEN PÅ NÅGOT konstant, de är jag de, kul tjej annars !!
& Vad gör jag ? iiingenting, jag rör bannemig inte ens på mig.
NÄ, nu jävlar, imorgonkväll är de jag som ger mig ut på powerwalk, oavsett väder !!
Jag skulle behöva en powerwalkkompis som inte är som mig,
dvs en sån som hittar på bortförklaringar till varför man inte ska/behöver gå
då man egentligen har bestämt ;P
Jag behöver någon som slääääpar ut mig, helst några dagar i veckan !!
Så nu söker jag härmed en powerwalkkompis, nååågon ? :P hehe.


Kommentarer
Postat av: Mia

JAG!!!

2012-02-01 @ 22:18:31
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: sara

vi kör oxå matsedel! gör en varje söndag/måndag typ.. åsså handlar jag de som behövs, o de vecvkor de glöms bort så är de så mkt handling varje dag typ o man baragår o plockar på sig nått.. så de underlättar verkligen! men vi skulle behöva bli bättre på o titta på den kvällen innan för oftast får vi tina allt i micro innan för man glömt tagit fram! men jag tror man tjänar pengar på de och tid :)

2012-02-01 @ 22:26:36
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, toppen med matsedel. Kan du inte lägga ut din matsedel varje vecka på bloggen så vi läsare får lite inspiration:)

2012-02-02 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0