Jag visa dig mamma


(helnöjd i blixtenbil för 1-2 veckor sen :)

Nyss.

William pekade på baconbitarna på baconosttuben & säger (tror jag) upprepade gånger:
Jag äta . . Du blinka. Jag äta, du blinka mamma. JAG ÄTA , DU BLINKA !!.
Jag: öööh, ska du äta ? dedär är bacon ?! ska jag knäppa kort ?
William: Jag hämta din lellelon (telefon), jag visa dig.
Jag: Jag hämtar den (marcus har jobbat natt & sover).
Jag går iväg.
William ropar efter mig: Du måste vara tyst mamma, lätte tyyyst !
Jag kommer tillbaka med telefonen och vet fortfarnade inte vad jag ska göra.
Jag: Ska jag knäppa kort på dig ?
William: Får jag mamma, jag visa dig.
Han tar telefonen, trycker sig in på kameran, ändrar till spela in video & säger:
Nu du blinka mig mamma & så börjar han räkna (inte äta) baconen :P haha.
Sötnöt ;P



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha gud vad gulligt, det är kul när de är i den ålder och man nääästan förstår vad de säger, kan bli många roliga missuppfattningar;)

2012-02-01 @ 11:33:34
URL: http://www.scenbloggen.com/cecilialofving
Postat av: isabel

Hej,

Jag tänkte kolla om det finns något intresse hos dig att ha någon form av bloggträff, exempelvis en grillkväll eller något liknande?



Min tanke var att knyta lite kontakter och göra något som i alla fall jag inte vanligtvis gör?

Jag skickar det här för att kolla om det finns något intresse om det är värt att styra upp någonting framåt våren?



Så sprid gärna detta vidare för att kolla intresse.



Om du är intresserad, kom gärna med förslag om vad du tycker eller om du har någon smart idé :)



Kommentera i min blogg: Intresserad av bloggträff och din bloggadress & mailadress

http://www.egobella.blogg.se

Eller skicka ett mail direkt till mig: [email protected]



/ Isabel

2012-02-01 @ 13:22:59
URL: http://egobella.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Hej!



Har precis hittat din blogg. Roligt att läsa!

2012-02-01 @ 17:50:49
URL: http://www.karolinanordling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0