Galen rea



Idag åkte jag och W in till gävle för lite stros med Sara :)
Vi skulle bara strosa, äta & hämta en vagn jag köpte begagnat som vi kan ta med till Thailand.
Men de var ju galen rea, halva reapriset överallt ;P haha.

Jag var juförsig ute efter en hatt & en keps till W, ungefär lika som han hade förra året
som han kan ha i Thailand & hittade nästan på pricken lika både keps & hatt :D

Sen råkade de visst bli lite mer också ;P
Hittade kepsen på H&M (ej på rea) & hattan på Lindex, den på rean för 25 kr ;P
Hittade även ett par toksnygga jeansshorts till W, en tröja & en kofta (ej med på bild).
& till mig hittade jag en hatt, en klänning & en tunika (ej med på bild) som blir perfekt till thailand ;P
Allt på bild för ca 260 kr !! Galen rea somsagt :P

Kommentarer
Postat av: Ulrika fall

Hej Sofie! Superkul att ni ska till paradiset! Vänta till dess med shopping - sjuuuukt billiga kläder, väskor o skor där om man prutar rejält vill säga! Maten är oxå billig - går inte o äta dyrt även om ni går till en sk lyxrestaurang kostar ca 200 kr för er fam o ändå tre rätters meny!! Ha de gott:) ps. Tips inför flygresan: ta med liten filt o kudde till W o låt han sova på golvet mellan era flygsäten (fötter) vi såg många med mindre barn göra så!

2012-01-21 @ 21:03:49
Postat av: matilda

härligt att ni kommer iväg :)

meeeen varför köpte du inte vår vagn som vi köpte enbart för thai! knäppt :)

2012-01-22 @ 13:20:44
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0