On my wishlist




Jag har inte tänkt shoppa knappt något när vi åker till Thailand
då jag enbart åker dit för att vaaara, sola och bada.
Även första resan som jag inte vill ha med mig massa grejer, inge smink, inge plattång, inga heels.
bara några shorts, någon kjol, linnen och massa bikinis, aaaaaaah, längtar !! (15 dagar kvar ;)
MEN om jag råkar ramla över några skor som dessa ovan
så kommer gaaaranterat köpa med mig 1, 2 . . . kanske 3 par :P haha


Skorna ovan kommer ifrån Topshop, Zushoes, Zara, Tony Bianco

Kommentarer
Postat av: svärmor

Meeeeeen herregud vilka snygga skor...jag döööööör... villha villha.:))

Kram

2012-01-31 @ 08:11:18
Postat av: mamz

Du kan slappna av, dit vi ska finns inte några heels att köpa ;-)

2012-01-31 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0