Solig söndag

God dag !
Hur underbart väder har vi inte idag !? Och jag har inte klivit utanför dörren,
låg snarare i sängen till typ halv ett innan jag hasade mig upp
efter en rejäl chipsfrukost, jag skäms !! :P
Nu brukar ju inte jag ligga i sängen till halv ett och inte brukar jag äta chipsfrukost heller
men vi var på 30 års fest igår och vinet flödade om jag säger så :P
Dansade typ konstat i 3 (?) timmar & helt plötsigt var klockan 2.3o, hualigen !! :P
Men kul hade jag trots att både Angelica & Sara satt nyktra och längtade hem från 22.oo ;P,
TUR att Marcus har ett dansgalet killgäng :P haha.
Sen kom ju faktiskt Bella upp och skakade loss lite mot slutet hon med ;P


Jaaahapp !
Nu, efter en dusch och 2 korv med bröd så mår jag bra, inte kanon, men bra :P
Vi ska åka åh hämta William om ett tag, saknar ihjäl mig !!
Det är så tomt härhemma, ingen hårboll och ingen skrotnisse.
Har suttit och kollat på filmklipp på W när han var liten, här kommer ett,
gud vad mycket som har hänt på lite mer än ett år, de är inte klokt !!

Min fiiiiina skrotnisse, Jag älskar dig !! :)



Nu ska jag kika igenom korten från igår :P
Hoppas att ni har en härlig söndag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0