Tips på kampanjsidor - Rabatter

MEMBERS


Members.com har kampanjer på allt från inredning, köksredskap, kläder, skor & resor.
Om du vill bli medlem och få 50 kr rabatt så skriv din mailadress i en kommentar
eller i ett mail till mig
så kan jag bjuda in er !
Ni kan självklart bli medlem utan att jag bjuder in er
men ni får bara 50 kr rabatt om jag skickar en inbjudan :)



Campadre.com har även dom kampanjer på allt från inredning, kläder, upplevelser, elektronik m.m
Dom har även FRI FRAKT just nu ! :)



Groupon.com  har mest kampanjer med resor, hotell, prylar & elektronik ;)


Kanonsidor alla 3 enligt mig med massvis utav bra erbjudanden från alla möjliga märken.
Man får mail när dom startar nya kampanjer & sen är det bara att klicka sig in åh kika
när man tycker att man hittar någon som verkar intressant ;)


Kommentarer
Postat av: Lilli nyfiken

Så dumt då, blev medlem då du pratade om ditt fynd från Nelly...

2012-01-20 @ 22:01:08
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: victoria

Jag vill gärna ha en inbjudan till members, =) [email protected]

2012-01-23 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0