Härlig Söndag



Goo´kväll :)

Har ni haft en bra söndag ?
Vi har haft en riktigt bra söndag tycker jag allt :) W vaknade som dom senaste dagarna halv sex-sex,
men somnade om och vaknade vid o8.oo, sköönt !! :P
Så då lämnade jag M, W och G i sängen och klev upp för att baka frukostbröd
och göra ordning frukost.
Jag såg ett recept hos FruSofie häromdagen som såg så himla gott och enkelt ut
så jag var tvungen att prova.
Det var dock inte så gott som jag trodde, förmodligen för att det var ett "LCHFbröd" ;P
Meeen, för er som går på LCHF så tycker jag att ni ska prova de, de var helt klart ätbart,
HÄR hittar ni receptet ;)

Efter frukosten och efter vi gjort oss iordning åkte vi in till Valbo,
vi småshoppade lite och åt korv med bröd lunch på Ikea i
nnan vi åkte hemåt för ett snabbt ombyte & vidare till Järbo för gå på Fabians dop :)
Fick även träffa Emma som åkt en massa timmar för att komma på dopet <3

Efter dopet åkte vi hem och påbörjade lite plock & städning :)
Kvällens mat blev en enkel favorit - Lövbiff i dijonsenapsås med strips ;)

Nuu, sitter jag och M och äter chips och dip åh kikar på Så Ska De Låta ;D
Jag sitter även med datorn i knät, trevlig sådär já :P
Åh inte undra på att man har gamnacke lixom :P

Jaja, hej sålänge ! :)


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Åh dessa är goda för att vara LCHF bröd ja men går ju inte att jämföra med vanligt bröd;)

Har du testat mina vanliga frukostbullar? Supergoda!

http://frusofie.alltforforaldrar.se/2011/november/nybakade-frukostbullar.html



kram

2012-03-05 @ 07:49:36
URL: http://frusofie.se
Postat av: Caroline

Vart har du köpt kaffemuggarna? Var fina. :)

2012-03-05 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0